logo
داروخانه شبانه روزی خیام
داروخانه شبانه روزی خیام

معرفی برند ویشی | VICHY

بازدیدها: 118

در سال ۱۹۳۱ زخم پای جورج گورین که صاحب یک شرکت بزرگ عطر سازی بود ، پس از استفاده از آب گرم چشمه های شهر ویشی واقع در کشور فرانسه بهبود یافت . همین مسئله  برای دکتر هالر انگیزه ای شد تا روی آب گرم این چشمه ها تحقیق کند و برندی را تاسیس کند که فقط از این آب در ترکیبات محصولاتش استفاده کند. آب معدنی شهر ویشی حاوی کلسیم، منیزیم و هفده نوع نمک معدنی است که دارای خواص ضد التهابی و تسکین دهنده بوده و حاوی مواد مفیدی برای پوست و بدن است.

آب گرم چشمه‌های شهر ویشی واقع در کشور فرانسه تنها منبع آبی است که در ترکیبات فرمولاسیون محصولات این برند به کار رفته است.

ویشی شهری با جمعیت ٢٨٠۴٨ نفر در بخش مرکزی فرانسه و نزدیک رودخانه آلییر است. چشمه‌های آب گرم این شهر که منبع آتشفشانی دارد یکی از محبوبترین نقاط آب گرم اروپاست.

آب معدنی شهر ویشی از قرن ١٧ و توسط جامعه پزشکی آن زمان برای خواص درمانی‌اش شهرت یافت. آب معدنی چشمه‌های شهر ویشی حاوی کلسیم، منیزیم و هفده نوع نمک معدنی است که دارای خواص ضد التهابی و تسکین دهنده بوده و حاوی مواد مفیدی برای پوست و بدن است.

این مواد معدنی موجود در آب نقش بزرگی در تنظیم عملکرد آنزیم‌های پوست بر عهده دارند و موجب حفظ تعادل و تقویت مکانیزم دفاعی پوست می‌شوند. بنابراین پس از استفاده از محصولات، پوست جوانسازی شده و نرم‌تر، لطیف و شاداب، انعطاف‌پذیر و با قابلیت ارتجاعی بیشتر می‌شود.

آب معدنی چشمه‌های ویشی توسط کارشناسان شرکت بر روی پوست‌های حساس آزمایش ومشخص شد این آب هایپوآلرژنیک است یعنی برای پوست‌های حساس مناسب بوده و موجب بروز جوش و لک بر روی پوست نمی‌شود.

شهر ویشی در کل در زمینه تولید بطری‌های آب معدنی، لباس، دارو و لوازم آرایش فعالیت ویژه‌ای دارد.

برند ویشی|Vichy از موفق ترین برند های در زمینه ی زیبایی و سلامت است که طبیعت گرایی را سرلوحه ی خود قرار داده اند .این برند برای دوست داران محیط زیست قابل احترام است زیرا یکی از مهم ترین شعار های ویشی ، حفظ و نگه داری کره ی زمین می باشد.

این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی مجموعه ی کاملی از از محصولات نگهداری و مراقبت از پوست را ارائه می دهد . در تولید مواد آرایشی بهداشتی ویشی از مواد اولیه ی متنوعی استفاده می شود مثل : اسید سالیسیلیک ، ویتامین C، اسفینگو-لیپید و …. که مجموعه ی این مواد بهترین نتیجه را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند .

محصولات ویشی حاصل همکاری پزشکان و کارشناسان تولید لوازم آرایش است و همین امر موجب شهرت آزمایشگاه‌های ویشی در زمینه مراقبت از پوست برای بیش از ٧٠ سال شده است. اصلی ترین کاربرد محصولات ویشی در جلوگیری و درمان مشکلات فیزیولوژی پوست مثل کم آبی، خشکی، چین و چروک و منافذ باز پوست است.

Sending
User Review
0 (0 votes)
دیدگاه‌ها (0)

*
*